OGŁOSZENIE O
UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy
projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 645591-N-2018
Ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA COMMUNAL SERVICE, Krajowy numer
identyfikacyjny 100935035, ul. SIENKIEWICZA 10/12, 95-060
BRZEZINY, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 669448808, e-mail
communal-service@tlen.pl, faks 422351753.
Adres strony internetowej (url): www.communalservice.pl
I.2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółdzielnia Socjalna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem samochodów ciężarowych typu wywrotka bez kierowcy na
potrzeby Spółdzielni Socjalnej Communal Service w Brzezinach w roku 2018.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
6/CS/2018
II.2) Rodzaj
zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem samochodów ciężarowych
typu wywrotka bez kierowcy o ładowności min. 20 ton na potrzeby Spółdzielni
Socjalnej Communal Service w Brzezinach w roku 2018. Zamówienie dotyczy dwóch
samochodów ciężarowych.
II.4) Informacja o
częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV:
71326000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie
dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje
dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 212500.00 Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: FARA I Jan Widuliński Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Olechowska 10B Kod pocztowy: 92-403 Miejscowość: Łódź Kraj/woj.: łódzkie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W
TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie
prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać
uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie
zamówienia jest zgodne z przepisami.